사례 연구

Sanford Health Easily Scales Citrix XenApp with Fusion ioMemory Solutions

Midwestern health facility accelerated the virtualization of an Electronic Medical Record application on EpicERP by moving Citrix XenApp image off SAN and onto Fusion ioMemory™ ioDrive® cards in provisioning servers.

Solution Focus

  • Healthcare
  • EpicERP
  • Citrix Server
  • Microsoft SQL Server

The SanDisk® Solution

Accelerated virtualized EMR (Electronic Medical Record) application on EpicERP by moving Citrix XenApp image off SAN and onto Fusion ioMemoryTM ioDrive® cards in provisioning servers.

6x faster ERP reporting
At least 3x faster boot times
Consistent, scalable performance for 135 Citrix Receivers servicing over 1,300 physicians and 26,000 employees
Improved availability by ensuring all 135 receivers boot within the timeout window after maintenance
Eliminated maintenance work restarting stalled boots after upgrades and patches

SanDisk Powered ERP System

Provisioning Servers

  • 8 x blade servers, dual 12-core processors @2.1GHz processors, 32GB RAM
  • Application: Epic Hyperspace 2012
  • Database: Microsoft SQL Server 2008 R2
  • OS: Windows 2008 R2 SE
  • Hard disks: 2 x 15K SAS disks
  • SanDisk products: ioDrive 640GB card
  • Moved vDisk image for XenApp servers off SAN and onto ioDrive card in provisioning servers

Citrix Receiver Servers

  • 135 x blade servers, dual 12-core processors @2.1GHz processors, 96GB
  • Application: Epic Hyperspace 2012
  • OS: Windows 2008 R2 SE
“We now deliver the consistent performance that our physicians and nurses need. Reports that used to take an hour to run now complete in about 10 minutes.”
“I have gone from hearing complaints about performance almost daily, to not hearing them at all anymore.”

Steven Connell,
Server Support Manager
Sanford Health

The Bottom Line

Sanford Health scaled from 40 to 135 Citrix Receivers, while improving service levels and eliminating timeout management headaches.

  • Increased quality of service to physicians, nurses, and staff using Epic-based EMR system
  • Saved 20 man-hours per week that IT used to spend on inefficient patch and upgrade process
  • Scaled the system, more than tripling the Citrix servers on the same hardware

앞으로 플래시를 사용할 준비가 되셨습니까?

포츈지 500대 대기업이든 5명이서 출발하는 신생 기업이든 관계없이, SanDisk는 인프라 활용도를 극대화하는 데 도움이 되는 솔루션을 보유하고 있습니다.

VIA
이메일

질문을 하시면 저희가 답변을 드리겠습니다.

대화해 봅시다
800.578.6007

망설이지 말고, 잠시 얘기를 나누면서 완벽한 플래시 솔루션 구축을 시작하십시오.

판매 문의

몇 가지 간단한 질문을 하려는 경우든, 조직의 요구에 맞게 설정된 SanDisk 솔루션에 대해 논의할 준비가 되어 있든 관계없이, SanDisk 영업 팀이 항상 도움을 드리기 위해 대기하고 있습니다.

아래 양식을 작성해 주시면 질문에 기꺼이 답변해 드릴 것입니다. 영업 팀에 바로 연락해야 한다면 다음 전화 번호를 이용하십시오: 800.578.6007

필드를 비워둘 수 없습니다.
필드를 비워둘 수 없습니다.
올바른 이메일 주소를 입력하십시오.
필드에는 숫자만 사용할 수 있습니다.
필드를 비워둘 수 없습니다.
필드를 비워둘 수 없습니다.
필드를 비워둘 수 없습니다.
필드를 비워둘 수 없습니다.

관심 분야에 표시하십시오:

질문 또는 의견:

옵션을 선택해야 합니다.

감사합니다. 요청을 접수했습니다.